Het team

Het team van de Insingerschool bestaat uit leerkrachten die met passie voor de klas staan. Een fijne dag maken met de leerlingen is wat zij willen. Op onderzoek uit gaan naar hoe de leerling “helemaal jij!” kan worden.

Hierbij worden de leerkrachten ondersteund door een ondersteuningsteam:

• juf Gerbrig en juf Jenny zijn onze leerling ondersteuners. Zij helpen leerlingen in en buiten de klas die wat extra ondersteuning nodig hebben bij het onder de knie krijgen van de diverse vakken.
  • juf Nienke is onze talentbegeleider en zij geeft les in onze projectklas. Eén dag per week is zij bij ons op school om leerlingen die extra uitdaging nodig hebben te begeleiden in de projectklas.
  • Frederique Widdershoven is onze intern begeleider, zij ondersteunt leerkrachten en ouders bij het opzetten van de zorg rondom een leerling. Dit kan gaan om zorg vanuit de school maar ook als er experts van buiten de school moeten worden betrokken zal Frederique het contact leggen. Frederique volgt de leerlingen door de school heen en borgt met de leerkrachten een doorgaande lijn. Zowel een leerkracht als de ouder(s) kunnen Frederique benaderen om mee te denken in een proces. Frederique is bereikbaar via: fwiddershoven@insingerschool.nl .
  • Marlies van der Jagt is onze administratief medewerkster, zij doet de leerling administratie en facturatie bij ons op school.

Mirjam Ouderdorp is de directeur van de Insingerschool en zorgt met het team van medewerkers dat zij als team continu leren van en met elkaar. Zij draagt samen met het team de zorg voor de ontwikkeling van de school en haar medewerkers. Ook is zij samen met de intern begeleider verantwoordelijk voor de kwaliteitscyclus. We maken plannen, voeren die uit, evalueren samen en maken nieuwe doelstellingen met elkaar. Voor een kennismakingsgesprek kunt u contact opnemen met haar via de button: kennismaken.