Welkom op onze school

Op de Insingerschool streven we ernaar dat iedereen zich Helemaal jij! voelt, in verbinding met de ander.
Als je Helemaal Jij bent, dan sta je zelf aan het stuur.
Je krijgt de ruimte om te ontdekken hoe jij dat kunt doen.
We geven je de ruimte om te vallen, te botsen, op te staan en vriendschap te sluiten.
Hoe groot of klein je ook bent.

Daarbij zijn we:

• Moedig
    Wij weten als geen ander hoe spannend het is om helemaal tevoorschijn te komen, iedere dag opnieuw. Moedig zijn, helpt je een eigen identiteit te ontwikkelen en daarin begeleiden wij jou.
  • Nieuwsgierig
    Je gaat pas echt leren als je zelf iets wilt weten. Je nieuwsgierigheid om iets te weten te komen, maakt je betrokken en leergierig. Je vraag is belangrijker dan het antwoord.
  • Verbindend
    Wij zijn betrokken bij elkaar. Zelfs als we iets alleen doen, doen we dat samen. Bij alles wat je ons ziet doen, streven we ernaar om bovenstaande te laten zien en in een ander los te maken. Dat doen we door vragen te stellen, door onszelf te laten zien en af te stemmen op elkaar. We doen het goed als iedereen zichzelf helemaal durft mee te nemen, de Insingerschool in.

Meer informatie over onze school, neem dan contact met ons op!