Schoolproject bomen in de kunst, fantastisch afgesloten

Donderdagavond 13 april jl hebben we het schoolproject “Bomen in de kunst” fantastisch afgesloten met een kijkavond voor ouders en andere belangstellenden. Wat was er een mooie opkomst! Er was werk te zien en te horen van alle Insingerkinderen.  Zo waren er stambomen, bomen van Vincent van Gogh, Gustav Klimt, Kandinsky en Hundertwasser. Er waren veel gedichten en de kleuters zongen een prachtig liedje over De Droomboom.  En in veel werk kwam de wens terug dat we nóg zorgvuldiger met de natuur om willen en moeten gaan. Ook was er tijd om elkaar weer te ontmoeten: niet alleen ouders, kinderen en leerkrachten, ook oud-leerlingen waren van de partij. Op de foto’s ziet u een kleine impressie van wat kunstwerken.